#2 Perang poster klik

Aku terharu gila, ramai gila yang bagi feedback positive dekat aku, rasa dihargai sekejap #ehh. hahah. walaupun seriously, aku sendiri tengok poster aku, aku tak suka font yg aku guna tu. macam tak kena je duduk dekat situ. hahhaha.
Antara sokongan sokongan tu, sampai ada seorang pelajar ni, dari Kelab Visual UMP, dia nak invite aku join Kelab Visual UMP and dia suruh aku tubuhkan Kelab Grafik UMP. sampai diberi kepercayaan macam ni sekali. bukan aku tak nak jadi ketua kelab ke apa, aku rasa, banyak lagi yang aku tak tau.. aku buat semua ni pun, sebab hobi, memang takda la pendidikan formal, kursus, etc.
dan, yang terakhir, aku nak terimakasih kepada 315 orang yang dah like poster aku. Adik aku yang banyak tolong.
tak lupa juga, kepada kawan kawan yang share poster aku juga.







Antara poster poster yang aku suka dalam contest perang poster. mana diorang dapat idea pun aku tak tahulah. 




























13.6.13