perang poster kuala lumpur indiependent klothing KLIK

Semalam, malam tadi mungkin awal pagi dalam pukul 4 pagi, 
disebabkan aku tiada 'paper' (minggu final exam) aku rajin rajinkan diri, 
online lupa dunia.. tengah sedap scrolling sana sini, nampak kawan aku sorang ni share satu competition,
'perang poster KLIK (Kuala Lumpur Indiependent Klothing)' 
aku dah tahu pasal event ni, kawan aku pun ada yang join contest ni. 
Dah aku pun tak tahu nak buat apa, aku nak juga mencuba, 
mana lah tahu.. agak leceh juga nak buat poster ni,
banyak gila nak kena adjust, dengan information yang wajib 
ada agak banyak.. aku buat buat buat.. 8 pagi! baru lah siap..
ni lah apa yang aku dapat.
dan siapa yang tak kesah, boleh lah vote poster aku ni.

click link dekat bawah ni :D
link



Ni syarat syarat pertandingan:


PERANG POSTER EVENT KLIK BERMULA
1. terbuka kepada semua rakyat malaysia

2. bebas membuat apa sahaja jenis design

3. konsep adalah bebas , retro , futuristik , heavy grafik atau apa sahaja

4. size berukuran 900 pixel x 1300 pixel

5. sila upload ke wall kukubesi manipulasi
https://www.facebook.com/kukubesimanipulasi

6. pertandingan bermula jam 11 pagi 10 jun 2013

7. pertandingan berakhir jam 11 pagi 13 jun 2013

8. pihak kukubesi manipulasi akan upload semua karya dalam satu folder

9. 5 like terbanyak akan di pilih pemenang

10. 5 karya terbaik pilihan juri

11. hadiah daripada pihak clothing malaysia .

12. pemenang akan di umumkan pada hari jumaat 14 jun 2013 jam 8 malam

13. bebas menghantar seberapa banyak karya

14. gunakan kreativiti anda untuk menjadikan poster anda kelihatan hebat dan osem 

15. info wajib dalam poster seperti di bawah

LOKASI : WHITE BOX , MAP PUBLIKA
MASA : 11 PAGI - 9 MALAM
TARIKH : 15 JUN 2013

JENAMA CLOTHING UTAMA
EMPAYAR KUKUBESI
ABSTRAX
ATTACK APPAREL
MORNING ROCKET
WEAR OBLIQ
REIGN IN BLACK
RARE CLOTHING
JUNKCULT
AIRPLANE SYSTM

LAIN LAIN PENYERTAAN JENAMA CLOTHING
ELTEES CLOTHING
PK APPAREL
TARIK JEANS
VOXTRIBE CREW
CRISP
BLAD OPERA
SKULL N CANDY
WOLFGANG
LEGIT
RUMITOJAWI
ALANA ILHAM

PERSEMBAHAN AKUSTIK
pitahati
salamusik
tres empre
oh chentaku
alphabetical theory
pushpapura

PAMERAN PHOTOGRAPHY
HDR Legion
Subject Of Dreams

BODY ART PAINTING
paul airbrush

DOODLE ARTIST
Najib Arttech
Acit Rahman

KEPADA PESERTA SILA DAPATKAN LOGO WAJIB DI SINI
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.136497276546301.1073741830.130061543856541&type=3

SILA RAMAI2 JOIN PAGE FACEBOOK RASMI KLIK DI SINI
https://www.facebook.com/pages/KLIK/130061543856541

SUDIKAN UNTUK GEMBAR GEMBURKAN PERTANDINGAN INI KEPADA KAWAN2 SEMUA OKEY.

Achung *///
KB



12.6.13