Malam Gala Pesona dan Teater MONAFENDI.

 Dalam sibuk sibuk petang ni nak test pun.. sempat lagi aku nak update blog ni..
dua event terdekat aku di UMP.


MALAM GALA PESONA
ASTAKA UMP
28 APRIL 2013
8:00 MALAM


ACEs BAND



TEATER MONAFENDI arahan FIKRISHAMSUDDIN
ASTAKA UMP
10 MEI 2013
8:30 MALAM

PENATA LAMPU DAN BUNYI

       Aku sendiri tak tahu, dua dua aku minat, musik dan teater.. dua dua banyak perbezaan, tapi dua dua tu dalam cabang seni. macam kata kak FazleenaHishamuddin, "Teater tu salah satu cabang seni. dan seni tu macam PELANGI, dari bawah nampak cantik, tapi kita pun tak tahu macam mana pelangi itu sendiri di depan mata. kita hanya suka seni." mungkin tak 100% sama apa yang aku tulis dengan apa yang dia cakap. tapi lebih kurang macam tu lah isi dia.. dalam tu. ambil masa jugak aku nak faham.

Harap semua berjalan seperti yang diharapkan. amin .



23.4.13