Hari ini 7 december.(a bit longer photolog)

 Bangun dari tidur, duduk diam sambil nyalakan sebatang rokok winston yang semakin naik harga.. sudah sekian lama x singgah blog sendiri.. ramai kawan kawan yang berblog ada je isi yang nak disampaikan.. aku mungkin terlalu sibuk.. daripada nak menghabiskan lebih banyak masa depan komputer riba ni.. banyak perkara sehingga harini yang aku dah lalui, yang sepatutnya aku tinggalkan dalam blog ni.. paling tidak.. aku boleh tersenyum bila aku baca semula post post aku.. orang pesan, cakap banyak tak guna.. ada orang jugak cakap.. gambar lagi banyak makna.. jadi, aku muat naikkan gambar ni... kepada diri aku nanti..moga kau senyum melihat gambar ni semula. -theothersideofme

FESTIVAL TEATER DEKON MAKUM 2012
TEMPAT : DEWAN RESITAL UNIVERSITI MALAYSIA SABAH
TARIKH : 25 - 30 JUN 2012






*epul sanggup datang sebab risaukan kitorang. tq epul.
\


SATU BULAN DI KEDAI KARPET

*curi tulang x salah kadang kadang.

Pehh, rindu rambut ni.

dan ini. haihh.








HARI RAYA AIDILFITRI 2012

*ada tema uolls..







JEMPUTAN KAHWIN DI PERAK 2012



*Like abah, like abang.





MAJLIS KONVOKESYEN EQA & CHE AMRI







TEATER KOMPILASI SHORTOUT





TEATER TUN SERI HASMAH - ISTANA BUDAYA


*roy dah hilang mana sekarang pun tak tahulah.

*baru perasan post ni dalam draft lama gila.
sebab tu 7 Disember.




22.4.13